Contact

Vind jij het ook zo leuk om bezoekers te verwelkomen en te laten genieten van een bijzonder uitje? Wil je een zinvolle en mooie bijdrage leveren aan de voortzetting van het levenswerk van mej. Warners? Meld je dan aan als gastvrouw/gastheer bij Miramar.

In deze functie ben je meer dan alleen baliemedewerker. Je vertelt bezoekers over het ontstaan van ons museum en samen met je collega‘s verzorg je de kleinschalige horeca en verkoop in de winkel. Je helpt kinderen op weg bij onze populaire activiteiten in de grote zaal. Een afwisselende functie dus!

Deze vacature staat ook open voor duo’s. Kom jij gezellig samen met je vriend(in), partner, zus of …. ons team versterken?Een vaste dag in de week is mogelijk, maar invallers zijn ook zeer welkom.

Verder zoeker we voor de tuin en algemene klussen handige vrijwilligers.

Miramar is volop in beweging en ontwikkeling. Bezoekers waarderen onze betrokken en gastvrije vrijwilligers. De sfeer is positief, opbouwend en gezellig. Er zijn geregeld bijeenkomsten en contactmomenten waarbij je ook je andere collega-vrijwilligers eens kunt ontmoeten. Eén keer per jaar gaan we een dagje uit naar een ander museum. Inspirerend en leuk!

Informeer naar de zee aan mogelijkheden door te mailen naar emmy@miramar-zeemuseum.nl of te bellen of appen naar 06-81074336

Miramar is geopend van 1 april tot 1 november.