Het nieuwe seizoen van Miramar Zeemuseum gaat bijna van start. Op maandag 1 april, tevens Tweede Paasdag, openen wij onze deuren weer om 13:00 uur voor bezoek. Op deze dag bieden wij een speciale knutselactiviteit voor kinderen aan.

Op maandag 1 april start het nieuwe seizoen bij Miramar Zeemuseum. De opening valt dit jaar samen met Tweede Paasdag en de Nationale Museumweek. Alleen deze week mag je met de museumkaart van iemand anders naar een museum. Het perfecte moment dus om een bezoek aan Miramar te brengen.

Na deze maandag zijn wij op dinsdag t/m vrijdag en zondag geopend van 13:00 tot 17:00 uur.
Maandagen en zaterdagen gesloten.

Extra activiteiten:

Speciaal voor Tweede Paasdag is er een leuke knutselactiviteit. Geheel in Paassferen, maar de schelpen mogen natuurlijk niet ontbreken! Zo kunnen kinderen een ‘Magisch Meerminei’ maken. Kom in onze gezellige knutselruimte een ei maken met klei die je zelf op kleur brengt. Versier het met schelpen, diamanten en edelstenen en creëer een magisch ei dat je zomaar op het strand had kunnen vinden.
Wie weet zijn er in de tuin, waar onze leuke walvisroute te bekijken is, ook nog wat eitjes verstopt!

Kosten activiteit:

€8,00, inclusief entree (kinderen 4 t/m 12 jaar)
€3,00 voor kinderen onder de 4 jaar (gratis entree)
€3,00 bij gratis entree met een museumkaart

Let op: bij deze knutselactiviteit werken we met verf en voedselkleurstof om de klei te kleuren. Dit zorgt voor vieze handen en mogelijk vieze kleren. Houd daar rekening mee.

Laat vooraf even weten of je langskomt, dan kunnen wij eventuele drukte spreiden over de middag.
Aanmelden kan door te mailen naar lezingen@miramar-zeemuseum.nl of door onderstaand formulier in te vullen.