[31-1-2024] Tijdens de Voorjaarsvakantie is Miramar Zeemuseum geopend! Van 18 t/m 25 februari kun je een bezoek brengen aan het museum vanaf 13:00*. Er staan weer allerlei leuke activiteiten op de planning.

De gehele vakantie bieden wij een speciale knutselactiviteit aan: een schelpenmozaïek. Kies uit een zeepaard, walvis of krab en versier deze met mooie schelpen. Natuurlijk kun je ook een schelpenmonstertje of -windlichtje maken als je dat leuker vindt.
Kosten: €2,50 bovenop de entreeprijs.

Extra activiteiten:

Verder organiseren we op donderdag 22 februari weer een speciale middag over de Plasticsoep. Net als tijdens eerdere keren kun je meer leren over dit grote probleem van onze oceanen, maar ook dat je er leuke dingen mee kunt doen. Laat je fantasie de vrije loop en maak bijzondere dieren van plastic afval! Tanja Velthove van Seacleaners-int zal deze activiteit begeleiden.
Instapmomenten: 13:30 // 14:30 // 15:30.
Kosten: €2,50 bovenop de entreeprijs

*Geopend op dinsdag t/m vrijdag en zondag van 13:00 tot 17:00.

Flyer filmworkshop (afgelast)

!DE WORKSHOP GAAT HELAAS NIET DOOR

Je krijgt deze middag les van een professionele filmmaker in een mobiele studio die voor één dag in Miramar is opgesteld.

Voor aanvang van de cursus krijg je van ons een kleine huiswerkopdracht. Tijdens de opdracht vragen we je een aantal korte filmpjes te maken op verschillende manieren. Deze filmpjes ga je tijdens de cursus bewerken en monteren, zodat er een professionele video ontstaat.

Op maandag is het museum altijd gesloten voor bezoek. De workshop wordt dus gegeven in een leeg museum.
Verder is deze workshop een pilot. Wij horen graag na afloop wat je van de cursus vond. Bij een succes kunnen wij de workshop in de toekomst eventueel herhalen.