Leuk uitje in de Kerstvakantie

Tijdens de kerstvakantie gaan wij weer open. Van dinsdag 27 december t/m zondag 8 januari, met uitzondering van Oud- en Nieuwjaarsdag, openen wij onze deuren voor bezoek. Dinsdag t/m vrijdag en zondag geopend van 13:00 tot 17:00 uur. Op zaterdag en maandagen gesloten.

Tijdens de vakantie kun je natuurlijk weer komen knutselen met schelpen, en kun je geheel in winterthema een schelpenwindlichtje maken. Ook organiseren wij enkele evenementen. Zo kun je op woensdag 4 januari een tekenworkshop volgen bij Hans Post. Hij is schrijver en illustrator en hij weet alles van schelpen. Dus heb je zelf een mooie schelp die je na wilt teken? Neem hem vooral mee!

Deze dag is ook leuk als je niet wilt tekenen, maar wel meer wilt weten over je eigen natuurschatten of die van iemand anders. Volwassenen mogen natuurlijk ook meedoen. Houd onze website en sociale media goed in de gaten voor het aanmelden voor de activiteiten!

In deze kerstvakantie krijg je alvast een voorproefje van onze nieuwe expositie over de Walvis. Misschien kun je zelfs al een deel van het skelet bekijken! De plasticsoep expositie zal voor een groot deel ook nog aanwezig zijn terwijl wij overgaan op onze nieuwe tentoonstelling.

Opgaveformulier