Kerstmarkt in Vledder

Zaterdag 10 december kerstmarkt in Vledder. Miramar Zeemuseum is er ook met een gezellige stand en leuke cadeautjes!

🎄Het is alweer december. Dat betekent een maand vol feestdagen, gezelligheid, cadeautjes en kerstmarkten!

🎁Dit jaar staat Miramar Zeemuseum op 10 december met een kraampje op de kerstmarkt in Vledder. Zoek je nog een uniek cadeau voor de feestdagen? Dan ben je bij onze kraam aan het juiste adres. Wij verkopen schelpen, (kinder)sieraden en kleurrijke knuffels.

🐚Verder kunnen kinderen aan onze kraam komen knutselen. Je kunt een schelpenengeltje maken voor in de kerstboom.

Ook zullen wij tijdens de kerstvakantie weer opengaan. Meer informatie daarover volgt later, dus houd onze sociale media goed in de gaten 🐳
Hopelijk tot snel!