De hele maand april staat in het teken van Gekleurd Grijs. Vele culturele instellingen organiseren speciale activiteiten voor senioren in Drenthe. Zo ook Miramar Zeemuseum. Elke week van april, op vrijdag en zondag, kun je bij ons leuke workshops en lezingen volgen.

• De vrijdagochtend staat in het teken van een lezing. Voor openingstijd bent u van harte welkom om te luisteren naar het bijzondere verhaal van mej. Warners; een vrouw op leeftijd die in haar eentje de hele wereld over reisde.
    Dagen dat de lezing wordt gegeven: 7, 14, 21 en 28 april. Van 10:30 tot 13:00, met een inloop vanaf 10:15.
    Kosten: €12,50 per persoon. Koffie of thee en gebak zitten bij de prijs inbegrepen.
  • Op de zondagmiddagen kunnen grootouders gratis mee naar binnen met hun kleinkinderen. Tijdens deze creatieve middagen is er een speciale knutselactiviteit die normaal niet in het museum wordt aangeboden. Je kunt een mooi schilderijtje maken en die beplakken met schelpen. Maak jij een leuke onderwaterwereld, of juist een kleurrijk zeegezicht? Grootouders mogen daar uiteraard bij helpen.
    Dagen dat de knutselactiviteit wordt aangeboden: 16, 23 en 30 april. Van 13:00 tot 17:00 (normale openingstijd) kan er aan deze activiteit worden meegedaan.
    Kosten: gratis voor senioren, €8,00 per kleinkind (knutselactiviteit inbegrepen)

* Door gebrek aan aanmeldingen hebben we helaas moeten besluiten alle aankomende Tai Chi workshops af te gelasten.

Opgeven voor een of meerdere activiteiten of dagen kan door te mailen naar lezingen@miramar-zeemuseum.nl
of door onderstaand formulier in te vullen.